Premis Sant Jordi 2019

El passat 9 de maig vam celebrar el lliurament dels X premis Sant Jordi.
Al teatre, hi van concórrer els monitors d’esports que van reconèixer els guanyadors del primer campionat de HITT, els monitors dels tallers artístics amb el lliuraments als tres finalistes del concurs de dibuix i els docents que van lliurar els premis a la categoria literària de tots els grups d’escola que hi van participar. Estem molt satisfets perquè amb la nova proposta de participació i organització del concurs literari, s’hi han presentat gairebé 450 alumnes.
La part musical de l’acte va anar a càrrec del grup de ball del centre AFRO DANCE.