Activitat internivell d’anglès: Fem gaspatxo!

Avui, dimarts 9 de juny, l’alumnat de diferents nivells d’anglès ha participat en una activitat internivell centrada en l’elaboració d’un gaspatxo. Durant la sessió, han treballat vocabulari relacionat amb els aliments, els estris de cuina i les accions pròpies d’una recepta, tot practicant la comprensió i l’expressió oral en anglès. L’activitat ha combinat l’aprenentatge de la llengua amb una experiència pràctica, fomentant la participació, la cooperació i la convivència entre alumnes de diferents grups. Finalment, l’alumnat ha pogut fer un tastet. Què bo!

Equip LES.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut