Avui, dimarts 9 de juny, l’alumnat de diferents nivells d’anglès ha participat en una activitat internivell centrada en l’elaboració d’un gaspatxo. Durant la sessió, han treballat vocabulari relacionat amb els aliments, els estris de cuina i les accions pròpies d’una recepta, tot practicant la comprensió i l’expressió oral en anglès. L’activitat ha combinat l’aprenentatge de la llengua amb una experiència pràctica, fomentant la participació, la cooperació i la convivència entre alumnes de diferents grups. Finalment, l’alumnat ha pogut fer un tastet. Què bo!
Equip LES.

