Projecte curs 2018-2019: col·laboració amb l’associació de Donants de Sang

Projecte curs 2018-2019: col.laboració amb l’associació de Donants de sang

Durant aquest primer trimestre del curs 18/19, l’Escola d’Adults ha col.laborat amb l’associació de Donants de sang per donar a conèixer als habitants del nostre municipi la donació que es farà a la Clínica Salus de Banyoles el dia 1 de desembre de 2018. Tots els estudiants que ho han desitjat han pogut aportar el seu granet de sorra per aconseguir que la donació de l’1 de desembre sigui un èxit. En aquest sentit, les dues xerrades dels dies 24 i 25 d’octubre per donar a conèixer tot allò relacionat amb la donació de sang entre els nostres alumnes, van ser el punt de partida de moltes altres accions que hem dut a terme al llarg d’aquest mes de novembre:

• Els estudiants dels cursos de català han redactat i posat veu a una falca publicitària que s’ha gravat a Ràdio Banyoles i que actualment, s’està difonent també per la mateixa ràdio. Escolteu-la AQUÍ!

• Els estudiants de GES han elaborat pòsters informatius de la jornada de la donació i, entre tots, els hem anat a penjar pels carrers de Banyoles. Mireu-los aquí: Fotos

• Alguns estudiants de l’escola han pres part en un vídeo promocionant la donació. Mireu el vídeo i també la notícia que ha sortit al Telenotícies Comarques de TV3 (a partir del minut 21.30).

• Cadascun dels estudiants de l’escola ha escrit un missatge d’agraïment que serà repartit a totes les persones que donin sang el dia 1 de desembre.

L’objectiu d’aquest projecte és donar a conèixer a tots els estudiants que formen part de l’Escola d’Adults , banyolins de tota la vida i gent arribada d’arreu del món, que en el nostre entorn més proper existeixen tasques de participació social i de voluntariat en les quals tots podem prendre part.

Dona Sang !! – 2 from Kirusha Prod on Vimeo.

En el TN comarques del passat 23 de novembre varen publicitar el nostre projecte.( Min 21:30)

Publicat el 4 dic. 2018

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *