Formació instrumental

La formació instrumental és una nova oportunitat d’aprenentatge per a les persones adultes perquè proporciona els mitjans per a l’adquisició de les competències, destreses i capacitats que contribueixen a l’actualització de les competències clau, facilitant el desenvolupament i l’autonomia personals i acadèmiques, la integració social i l’accés al món laboral.

L’ensenyament s’estructura en quatre nivells:

• 1r cicle (NIVELL 1 i NIVELL 2) ; Objectius: contribuir al desenvolupament de capacitats, destreses i habilitats que facilitin la integració de l’alumnat, l’assoliment d’una autonomia progressiva i promoguin la continuïtat formativa.
  • 2n cicle (NIVELL 3 i NIVELL 4) ; Objectius: consolidar l’adquisició de les competències clau per garantir una autonomia plena de l’alumnat i afavorir l’accés als estudis de GESO.

AL NOSTRE CENTRE S’IMPARTEIX EL NIVELL 1. Té una durada de 280 hores lectives repartides en 8 hores setmanals.