Estratègia

La primera part de l’EDC és estratègica i marca l’horitzó on vol arribar el centre a mitjà termini en l’àmbit digital. Inclou una diagnosi, la determinació d’objectius, la planificació d’actuacions concretes i fixa l’avaluació de la mateixa estratègia:

DIAGNOSI

Hem realitzat la diagnosi entre els mesos de gener i juny usant les eines SELFIE FOR TEACHERS i QÃœESTIONARI PEL PROFESSORAT. Ambdues eines ens han ajudat a identificar els punts forts i identificar on es necessita més desenvolupament i suport professional. De la mateixa manera hem pogut establir quins són els objectius a desenvolupar en l’EDC per tal de millorar la competència digital de l’alumnat.

A partir de l’anàlisi de la diagnosi s’estableixen els següents objectius:

• Organitzar i temporalitzar la competència digital de l’alumnat segons els ensenyaments per tal de garantir el seu assoliment.
  • Formar el professorat en eines EVA (Entorn Virtual d’Aprenentatge) per tal d’aplicar-les en la metodologia.
  • Formar el professorat en eines d’avaluació per tal d’aplicar-les en la metodologia.
  • Crear document EDC (Estratègia Digital de Centre).
  • Millorar i establir protocol d’acollida digital del professorat.
  • Millorar i establir protocol d’acollida digital de l’alumnat.

OBJECTIUS, TEMPORITZACIÓ I INDICADORS

En el següent enllaç tenim el document: OBJECTIUS, TEMPORITZACIÓ I INDICADORS