L’Art de parlar

El CFA Joan Comorera, participant del programa d’innovació pedagògica L’art de parlar.

S’ha aprovat la Resolució per la qual s’aprova la llista definitiva de centres educatius de tot Catalunya, entre els quals la nostra escola, que havien sol·licitat la participació en el programa d’innovació pedagògica L’Art de parlar, a partir del curs 2019-2020.

L’objectiu del programa L’art de parlar és reforçar la competència oral dels alumnes dels ensenyaments de llengua a l’educació d’adults, usant estratègies de pensament visual aplicades a les obres d’art.

Continuem innovant per millorar.