PRIMERA SORTIDA AL TEATRE

“Només és viu, allò que està ple de contradiccions”, Bertold Brecht

Aquesta és una afirmació que descriu l’evolució humana des dels seus inicis:

Sabem d’on venim? Qui som? Cap a on anem?

Tots són interrogants que l’actor Toni Albà va voler resoldre en el seu espectacle “D’ONQUION?” i que vam poder veure el dimarts passat, 14 de novembre al Teatre Bartrina de Reus, amb l’alumnat del GESO i Formació Instrumental.

Més tard, vam realitzar una passejada pel centre de la ciutat de Reus, a través d’una gimcana per conèixer els quatre principals teatres de la ciutat. Vam conèixer la història del Teatre Bartrina, el Teatre Fortuny, el Teatre Bravium i L’Orfeó Reusenc.

Volem felicitar la participació activa de l’alumnat durant tota la sortida. Molt bona predisposició a l’hora de realitzar les activitats!!!!

Esperem repetir!!!!!

Teatre, teatre i més teatre!!!

Compartim amb vosaltres l’enllaç de la nostra història. També hem publicat un reel!!…CFA AGORA INSTRAGRAM