SEGONA SORTIDA AL TEATRE

El dijous de la setmana passada, a través de l’empresa Imaginautes Serveis Culturals, l’alumnat de Formació Instrumental, de GESO i d’Anglès del CFA Àgora de Salou, va tenir l’oportunitat de gaudir de l’obra “Jekyll” al Teatre Metropol de Tarragona.

És un espectacle en llengua anglesa i que es basa (encara que de manera molt lliure) en la història de Dr. Jekyll and Mr. Hyde de Robert Louis Stevenson.

Henry Jekyll és estudiant de Química a la universitat. Viu amb els seus pares, gaudeix dels seus entrenaments matinals al gimnàs i toca en una banda de rock al vespre. Però la vida d’en Henry està lluny de ser perfecta. Les pressions que rep de la seva família, amics i companys l’empenyen en diferents direccions que li generen estrès i conflicte. Henry aviat s’adona que intentar agradar a tothom fa més mal que bé…

A més, vam poder conèixer, de la veu d’en Jordi Gómez, membre d’Imaginautes, alguns aspectes de l’obra arquitectònica de Josep Maria Jujol, arquitecte i deixeble de Gaudí. Vam escoltar els perquès de la seva obra i també de la seva vida, per mitjà d’anècdotes i fets històrics. Tot plegat, dintre de les instal·lacions del Teatre Metropol de la ciutat de Tarragona. Ara ja sabem perquè aquest teatre es diu Teatre Metropol.

Gràcies a tot l’alumnat que ha participat d’aquesta activitat. Estem contentes de la bona resposta obtinguda i de la valoració tan bona per part de l’alumnat. Amb ganes de programar una nova sortida cultural.

Aquí teniu un petit video de la sortida a partir d’un post del nostre instragram: SORTIDA AL TEATRE METROPOL

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *