ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Després de quatre anys, toca renovar el Consell Escolar del CFA ÀGORA!!!!

Què és el Consell Escolar? Cliqueu el següent encapçalament en blau i ho sabreu.

CONSELL ESCOLAR

Per què és important participar-hi?

• Es important tenir uns bons representants al consell escolar que ens informin i facin arribar la nostra veu.
  • És una manera de valorar l’escola. Així contribuïm també per valorar i prendre seriosament els nostres estudis.
  • És la manera de fer arribar la nostra veu en temes que ens poden preocupar, com activitats extraescolars.
  • És important tenir una escola oberta a l‘entorn, que col·labori amb els altres centres i les diferents entitats i que entre tots i totes puguem fer del nostre barri, poble o ciutat un entorn més educatiu i cohesionat. El Çonsell Escolar decideix quines han de ser aquestes relacions.

Quan es realitzaran les eleccions al Consell Escolar?

1. 2 de novembre – Inici del procés
  2. 13 de novembre – Data límit per la constitució de les meses
  3. Els dies 22 i 23 de novembre en horari escolar – Votacions
  4. No més tard del 19 de desembre- Data límit per la constitució del Consell Escolar