AQUEST CURS HEM ESTRENAT BUTLLETÍ: LA NOSTRA VEU

Des del curs passat que el nostre centre ja compta amb un projecte lingüístic. L’objectiu bàsic és que el nostre alumnat s’expressi amb correcció en les llengües oficials de Catalunya i siguin igualment competents en els  seus usos orals i escrits.

Per aquest motiu, hem iniciat una nova activitat de creació col.lectiva que engloba els objectius plantejats tant en el projecte lingüístic del que parlem com el projecte educatiu que intenten millorar i superar les següents problemàtiques:

• El poc nivell de català i el desconeixement de les llengües  oficials de Catalunya.
  • L’assistència amb regularitat al centre.
  • L’abandonament escolar per diversos motius.
  • La manca d’hàbits d’estudi que dificulten l’assoliment dels objectius proposats.

Aquesta, doncs, és una activitat que intenta treballar:

• La competència lingüística.
  • El treball en equip i el seu compromís per tal d’entendre que tant la feina individual com de grup és important per dur a terme una activitat.
  • La competència TIC
  • L’acompanyament en la constància i el seguiment de l’assoliment dels aprenentatges.

I ho hem fet amb un caire “periodístic” per tal de donar rigor informatiu a totes les activitats transversals que la majoria de vegades són les més significatives.

Vam començar el primer trimestre, i ara ja podeu consultar el butlletí d’aquest últim.

En primer lloc, trobareu la presentació de la PRIMERA PUBLICACIÓ – 1R TRIMESTRE

A continuació, un enllaç al BUTLLETÍ DEL SEGON TRIMESTRE

DIARI CFA AGORA – SEGON TRIMESTRE

Com sempre, moltes gràcies a TOTES I TOTS per la feina feta!!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *