NEWS AT VINYA DEL SASTRET SCHOOL

L’escola Vinya del Sastret comença un nou curs amb moltes NOVETATS!

– Apostem pel foment de l’aprenentatge i l’ús real i significatiu de la llengua anglesa amb la incorporació de diferents projectes: Science en anglès a partir de 4t de primària utilitzant les metodologies CLIL i Inquiry Based Science, School Radio a 6è de primària, on els alumnes ens posaran al dia amb les notícies més rellevants, l’ English and Catalan days on la llengua vehicular serà l’anglès/català depenent del dia de la setmana i per últim el projecte de col·laboració e-Twinning amb una escola italiana i una croata. Així mateix mantenim les sessions d’anglès des de P3, els English Corners a Primària i el Sharing to learn.

– Comptem amb les famílies en la vida diària del centre: entrada flexible a P3, on els pares i mares poden acompanyar a l’aula als seus fills/es fins a les 9:30h, les famílies lectores al cicle inicial, la borsa de famílies voluntàries que col·laboren amb els Mestres a l’aula i l’acompanyament a les sortides escolars dels membres de la junta de l’AMPA.

La nostra filosofia d’escola continua comptant amb projectes i accions que formen part del nostre bagatge: Neptú, Vincles, Treball per Racons, Llegim Junts i Banc de llibres.

Amb l’esforç i la col·laboració de tots plegats continuem fent de la Vinya del Sastret una escola plena de màgia i encant.

TOTS SOM VINYA!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *