Etapes

EDUCACIÓ INFANTIL

L’etapa d’infantil és clau per a l’adquisició de les bases de l’aprenentatge dels nostres infants.
Des de l’escola considerem fonamental adaptar-nos al procés maduratiu de l’alumnat tot tenint en compte el seu desenvolupament personal.

En aquesta etapa és molt important tractar els continguts curriculars de forma global a través de les àrees d’aprenentatge. D’aquesta manera l’infant pot relacionar el què aprèn amb totes les vivències i experiències personals afavorint un desenvolupament integral: motriu, cognitiu, emocional, artístic…

Mitjançant els centres d’interès i projectes d’aula, l’alumnat van construint el seus esquemes de coneixement de forma motivadora, activa, essent ells mateixos els protagonistes del procés d’aprenentatge amb la orientació i d’acompanyament dels mestres, que en tot moment estan al seu costat per tal que assoleixin les competències de l’etapa.

El fet de no tenir llibres flexibilitza l’aprenentatge i afavoreix aconseguir els objectius a través d’allò que més interessa als infants: les fulles de la tardor, els colors de l’hivern, el nom de la classe, els animals del seu entorn, on tot esdevé objecte d’aprenentatge.

EDUCACIÓ PRIMÀRIA

L’Equip de mestres i professionals col·labora i treballa a la nostra escola  per oferir una educació coherent i de qualitat  a l’alumnat. D’acord amb el caràcter propi del Centre, el nostre objectiu és que l’alumnat assoleixi les Competències Bàsiques i la maduresa suficient per esdevenir responsable i autònom.

Us deixem un tutorial explicant com funciona el Drive (cicle inicial)