AFA

L’AFA de l’escola Vinya del Sastret és una associació sense ànim de lucre que formen les famílies del centre amb el propòsit principal de col·laborar amb l’escola per complementar la tasca educativa de l’alumnat i per vetllar pels interessos comuns de les famílies.
L’AFA col·labora activament en diverses àrees, des de la gestió de serveis bàsics fins a l’organització d’activitats de lleure.

Concretament, L’AFA:

• contracta i supervisa el servei de menjador i l’acollida de matí i tarda
  • coordina les activitats escolars
  • signa el conveni del transport escolar i gestiona els pagaments
  • proporciona les agendes a l’alumnat del centre
  • participa en l’organització de les festes
  • dona suport al projecte educatiu del centre i col·labora en la dotació d’equipaments
  • col·labora en el projecte Neptú de natació i en altres iniciatives municipals.

Contacte:
Adreça electrònica: afavinyadelsastret@gmail.com

Instagram: @AmpaVinyadelSastret

LA JUNTA DIRECTIVA
La Junta directiva de l’associació es renova cada tres anys i està actualment formada pels  següents càrrecs:

• Presidenta: Jessica Pellín
  • Secretaria: Irene Martínez
  • Tresorer: Enrico Petrangelo
  • Comissió menjador: Gemma Pérez
  • Comissió Camins segurs: Laura Halminen
  • Col.laborador: Aleix Bertrán

A més, l’AFA compte amb un grup de persones col·laboradors/es  que  participen en les comissions de treball de manera puntual.

COMISSIONS DE TREBALL
COMISSIÓ D’EXTRAESCOLARS

Treballem perquè les extraescolars que s’ofereixen siguin diverses i educatives. Seguirem amb aquelles activitats que estan funcionant i recollirem suggeriments tant d’activitats com d’horaris, per a gestionar possibles incorporacions de cara al següent curs.

Responsable: Meritxell Pérez, Aleix Bertrán
Contacte: extraescolars.vinyadelsastret@hotmail.com

COMISSIÓ DE MENJADOR
La finalitat principal és obtenir la màxima qualitat, tant en el menjar com en l’atenció que reben els infants durant l’espai de migdia, transmetent tota la informació imprescindible a les famílies i atenent dubtes i peticions.
Responsable: Gemma Pérez
Contacte: menjador.vinyadelsastret@hotmail.com

COMISSIÓ DE FESTES:
L’objectiu de la comissió és promoure l’assistència i l’interès de les famílies a continuar celebrant les festes tradicionals (Castanyada, Carnestoltes, Sant Jordi), col·laborar en l’organització d’aquestes i organitzar la Festa Aquàtica al juny. Les festes ens brinden l’oportunitat de compartir amb els infants el seu espai habitual i d’interactuar amb les altres famílies del centre.

Responsable: Meritxell Pérez, Grup Col.laboració
Contacte: festes.vinyadelsastret@hotmail.com

COMISSIÓ DE COMUNICACIÓ:
La comissió s’encarrega de la comunicació AMPA – famílies a través de les persones delegades de classe i altres mitjans en funció de la necessitat. A més, gestiona les xarxes socials de l’AMPA.

Responsable: Gemma Pérez

COMISSIÓ DE TRESORERIA:
La comissió s’encarrega de vetllar per la transparència i l’equilibri dels comptes.

Responsable: Meritxell Pérez
Contacte: tresoreria.vinyadelsastret@hotmail.com