Menjador escolar

L’AMPA de la nostra escola gestiona el servei de menjador. L’empresa contractada per portar-lo a terme és Campos Estela. Aquest curs escolar, les famílies hauran de donar els seus fills/es d’alta al menjador o acollida a través de l’App Campos Estela.

Els preus establerts per al curs 2019/2020 són:

Usuari menjador fix: 6.20€ / dia. Es considera fix aquell alumne que es quedi sempre els mateixos dies de la setmana, com a mínim 2 dies per setmana. Els alumnes fixos que no puguin assistir al menjador hauran d’avisar el dia d’abans o, com a molt tard, el mateix dia dins l’horari establert (9h a 9.30h).

Usuari menjador esporàdic: 6.80€ / dia.  Aquests hauran d’avisar a la coordinadora de menjador el dia abans, dins l’horari establert.

Horari d’atenció de la coordinadora:

De dilluns a divendres, de 9h a 9.30h al despatx de l’AMPA.

Telèfon de contacte: 628 19 67 28.

La plantilla de menjador és la següent:

Coordinadora: Maria Seoane

Cuina: Rosa Roig i Núria Iglesias

P3: Maite Pedrola i Maite García

P4: Montse Morales

P5: Maria Seoane

1r: Maite Peñín

2n: Maite Peñín

3r: Vicky Benítez

4t: Rosa Román

5è: Josefina Fernández

6è: Sole Pinel