Menjador escolar

L’AFA de la nostra escola gestiona el servei de menjador. L’empresa contractada per portar-lo a terme és “Sabe que alimenta” Campos Estela.

Per donar-se d’alta al servei de menjador i/o acollida cal inscriure’s a través de l’App de Campos Estela:

• Famílies del centre: es renova de manera automàtica.
  • Famílies noves: inscripció App Campos Estela.

Qualsevol gestió s’ha de fer a través de l’App.

Podeu descarregar-vos els menús facilitats per l’empresa, clicant al següent enllaç.

Normativa de l’ús de menjador:

• No es pot fer ús del menjador amb rebuts pendents de pagament de cursos o mesos anteriors.
  • Els alumnes que utilitzen el servei de menjador han de respectar la normativa de menjador. Cap alumne podrà marxar del menjador sense justificació i notificació prèvia.
  • Les famílies rebran un informe periòdic d’hàbits i comportament per escrit per a tots els alumnes.
  • Adequar l’horari d’administració de medicaments a fora d’hores de menjador. En cas que això sigui impossible, contacteu amb la coordinadora i lliureu-li la prescripció mèdica.
  • Els alumnes amb al·lèrgies o intoleràncies alimentàries han de lliurar el certificat mèdic actualitzat a la coordinadora.
  • Els dies d’excursió es facilitarà un PICNIC a tots aquells alumnes fixes de menjador. En cas que no es vulgui, han de comunicar-ho al servei de menjador amb un mínim de 2 dies d’antelació.

Preus:

• Preu menú fix: 6.85€ / dia. Es considera fix aquell infant que es quedi sempre els mateixos dies de la setmana, com a mínim 2 dies per setmana. Els alumnes fixos que no puguin assistir al menjador hauran d’avisar el dia d’abans o, com a molt tard, el mateix dia dins l’horari establert (9h a 9.30h).
  • Preu menú esporàdic: 7.60€ / dia.  Aquests hauran d’avisar a la coordinadora de menjador dins l’horari establert.

Horaris:

L’horari habitual de menjador durant el curs escolar serà de 12.30h a 15.00h.

L’horari dels dies de jornada intensiva serà de 13.00h a 15.30h.

L’horari d’atenció a les famílies serà de dilluns a divendres, de 9h a 9.30h al menjador escolar.

Contacte:

• Telèfon coordinadora: 628 19 67 28 (Maria Seoane)

Equip de menjador:

Coordinadora Maria Seoane