Trobades de bàsquet comarcal

La Secció Esportiva de l’AMPA de l’escola, junt al CE.Palamós participa a les trobades de bàsquet que organitza el Consell Esportiu del Baix Empordà.
En aquest equip participen nens i nenes de l’escola que practiquen extraescolars de bàsquet. Són 12 alumnes: Mark de P4, Ella de P5, Marina, Erik, Guiu, Martina, Joan i Daniela de 1r i Eric, Maria, Aya i Lucca de 2n.
El Calendari de les trobades és el següent:
27 de gener a la Bisbal d’Empordà / 10 de febrer a La Salle Palamós / 31 de març al Vedruna Palamós / 28 d’abril a Begur / 2 de juny cloenda (lloc a confirmar)

Fotos 1a trobada