Teatre 2n B: “Marató per l’extinció”

Els alumnes de segon de primària de l’IE Vila-romà van presentar l’obra de teatre titulada “Marató per l’extinció”, una iniciativa que tracta sobre la importància de preservar la vida animal i la conservació de les espècies en perill. En aquesta història, les papallones monarca, membres de la Unió Internacional per a la Conservació de la Natura, es donen compte de la necessitat d’actuar per ajudar els animals en risc d’extinció, reconeixent que l’acció humana hi té un paper clau.
Per combatre aquesta problemàtica, decideixen organitzar un gran esdeveniment: una Marató de ball. La seva intenció és crear consciència sobre els greus problemes mediambientals que amenacen les diferents espècies a través d’una gala que es retransmetrà en directe a tot el món. Així, conviden animals en perill d’extinció d’altres països per participar en aquest esdeveniment, amb l’objectiu de sensibilitzar els humans sobre les conseqüències de la desaparició de milers d’espècies animals.
A través d’aquesta obra, els alumnes no només ofereixen entreteniment, sinó que també transmeten un missatge potent sobre la importància de protegir la biodiversitat i preservar el medi ambient per a les futures generacions.
Enllaç fotos de l’obra