ENLLAÇ AULA VIRTUAL VILA-ROMÀ A CASA

Sala de Psicomotricitat

Aula de Ciències

Menjador

Aules obertes al medi natural

30 espais d’aprenentatge

4 zones d’esbarjo

Recomanacions de l’escola pels dies de confinament

Benvolgudes famílies,desitgem  que tots estigueu bé. Davant d’aquesta situació tan inesperada i nova per tots, us anirem informant al llarg d’aquests dies de les novetats que ens vagin donant.Ja que esteu amb els vostres fills a casa sense gaires possibilitats de  moure-us, us proposem un ventall d’activitats, malgrat no són obligatòries ni avaluables.… Llegeix més»

Comunicat escola en relació al Coronavirus

El Departament d’educació, seguint les instruccions del Departament de Salut, com a mesura per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar, a partir de demà divendres 13 de març, els centres educatius i, per tant, queden suspeses les classes en horari lectiu i activitats extraescolars. També s’anul.len les Portes Obertes de dissabte 14 de març.

La decisió de tancar el centre és a partir de demà fins al proper 27 de març ,ambdós inclosos.
Seguirem prestant atenció a les instruccions del Departament de Salut.
La direcció. Escola Vila-romà.