Benvolgudes famílies,

ens adrecem a vosaltres per informar-vos que ja podeu fer el PAGAMENT corresponent a l’aportació de material, per al curs escolar 2020-21.

Les aportacions no inclouen cap sortida (teatre, cantània, vela, natació… ni cap altra activitat amb cost addicional).

Recordeu també que és necessari ser soci de l’AFA per poder gaudir de tots els serveis que ofereix.

Les reunions informatives de curs les convocarem al setembre (virtual o presencial, seguint les indicacions del departament d’educació).

Curs P3: Material alumnes P3       Quota alumnes P3

Curs P4: Material alumnes P4       Quota alumnes P4

Curs P5: Material alumnes P5       Quota alumnes P5

Curs 1r: Quota i quaderns alumnes 1r

Curs 2n: Quota i quaderns alumnes 2n

Curs 3r: Material alumnes 3r          Quota i quaderns alumnes 3r

Curs 4t: Material alumnes 4t          Quota i quaderns alumnes 4t

Curs 5è: Material alumnes 5è        Quota i quaderns alumnes 5è

Curs 6è: Material alumnes 6è        Quota i quaderns alumnes 6è

Curs 1r ESO: Quota i quaderns alumnes 1r ESO

Us desitgem un bon estiu i esperem retrobar-nos al setembre amb tota la il·lusió per encarar el nou curs.

Recomanacions de l’escola pels dies de confinament

Benvolgudes famílies,desitgem  que tots estigueu bé. Davant d’aquesta situació tan inesperada i nova per tots, us anirem informant al llarg d’aquests dies de les novetats que ens vagin donant.Ja que esteu amb els vostres fills a casa sense gaires possibilitats de  moure-us, us proposem un ventall d’activitats, malgrat no són obligatòries ni avaluables.… Llegeix més»

Comunicat escola en relació al Coronavirus

El Departament d’educació, seguint les instruccions del Departament de Salut, com a mesura per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar, a partir de demà divendres 13 de març, els centres educatius i, per tant, queden suspeses les classes en horari lectiu i activitats extraescolars. També s’anul.len les Portes Obertes de dissabte 14 de març.

La decisió de tancar el centre és a partir de demà fins al proper 27 de març ,ambdós inclosos.
Seguirem prestant atenció a les instruccions del Departament de Salut.
La direcció. Escola Vila-romà.