Programa PMOE PROA+

L’ Institut Escola Vila-romà ha estat seleccionat pel Departament d’Educació per participar en el programa PMOE PROA+
Amb aquest programa es pretén que els centres puguin proporcionar al seu  alumnat els reforços necessaris per millorar el seu benestar i reduir el retard educatiu, mitjançant la cura de l’acolliment i les transicions entre etapes, la concentració de l’ensenyament en les competències i els aprenentatges essencials, promovent l’enriquiment educatiu amb especial atenció a l’alumnat més vulnerable.
El programa PROA+ es basa en els objectius generals  següents:
  1. Contribuir a la millora de l’equitat en l’accés a les oportunitats educatives i èxit escolar de tot l’alumnat amb l’enfortiment dels centres educatius públics de més complexitat educativa.
  2. Reforçar l’atenció de l’alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu i millorar l’enfocament inclusiu.

“Programa finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i per la Unió Europea en el marc del Mecanisme de Recuperació i Resiliència, i pel del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya”.