Projecte Magnet: Escola – Hospital de Palamós

Aquest curs l’escola entra a formar part del programa MAGNET. Aquest està impulsat per la Fundació Jaume Bofill en col∙laboració amb el Departament d’Ensenyament i l’Instititut de Ciències de l’Educació de la UAB  i la Diputació de Barcelona.
El programa Magnet acompanya els centres educatius i institucions en el desenvolupament de la seva aliança. Vols saber com ho fa?
En el nostre cas tenim una aliança amb una institució d’excel·lència del nostre territori, com és l’hospital de Palamós. Aquesta aliança ens permet  desenvolupar un projecte educatiu innovador i de qualitat, un projecte atractiu, que tingui magnetisme i que es converteixi en un projecte de referència a Palamós, tant per a les famílies com per a la comunitat educativa.