Tallers de Halloween

Coincidint amb el dia de Halloween, l’alumnat d’ESO ha preparat uns tallers lúdics en anglès pels alumnes d’infantil i primària. Han fet de “teachers” dels més petits durant una estona, posant en pràctica activitats com: songs, memory games, puzzles, Halloween masks, bingos, hidden words, twister, hangman, who is who, headband, dominoes, riddles,…  Tots junts s’ho han passat d’allò més bé, aprenent vocabulari en anglès relacionat amb aquesta festivitat.
Aquesta és una de les essències de l’Institut Escola Vila-romà: que els alumnes d’ESO interaccionin amb els alumnes d’infantil i primària.
Happy Halloween a tots!
Enllaç fotos de les activitats