Tallers a primària de l’Agència Catalana de Consum

Al llarg d’aquesta setmana els alumnes de primària hem realitzat uns tallers molt interessants de  l’Agència Catalana del Cosum. Dilluns vam realitzar els tallers de cicle superior “Què fem aquesta tarda” i “Em compres un somriure”, on hem pogut reflexionar sobre com gestionar el temps lliure, entendre el llenguatge publicitari amb criteri propi; a través del joc creixem i prenem consciència.
Dimarts vam ser els alumnes de cicle mitjà: 3r amb el taller “Em faig gran” vam haver d’organitzar una festa d’aniversari amb un pressupost concret. Els de 4t amb el taller ” A què juguem? ens hem fixat en els jocs i les joguines, la informació de les etiquetes i el seu valor social.
Els nens i nenes de 1r tot jugant al taller “veig veig”,..hem descobert com les nostres percepcions, emocions i sensacions poden ser diferents. A 2n amb el taller ” Nyam, nyam,…” hem reflexionat sobre la diversitat de berenars i la relació amb la salut i els gustos personals.