Colònies 2024. La Granja Escola

Durant les colònies d’infantil i primària a la Granja Escola de Santa Maria de Palautordera, els infants van viure una experiència enriquidora i transformadora. Des dels més petits de l’Infantil 5 fins als de 5è de Primària, cada grup va participar en activitats adaptades al seu nivell i necessitats.
Els infants d’I5 van explorar el tema de “La tribu d’indis”, aprofundint en el sentit de pertinença, empatia i cohesió grupal. Els “Petits grangers” del cicle inicial van connectar amb la natura i els animals, treballant valors com l’empatia i la paciència. Els estudiants de tercer van centrar-se en la consciència emocional i el treball en equip, mentre que els de quart van explorar l’autoconeixement i la comunicació positiva, entre altres habilitats essencials.
Els nois i noies de cinquè van abordar qüestions fonamentals sobre la seva identitat i el seu futur, tenint en compte la realitat que els envolta. Tot això va ser facilitat per un equip de monitors excepcional que va convidar a l’acció, inspirar pensaments positius i fomentar la confiança.
En resum, les colònies a La Granja van ser uns dies fantàstics on els infants van aprendre a connectar amb la natura i amb ells mateixos. Va ser un espai on els infants van poder créixer, aprendre i inspirar-se, tot mentre creaven records inoblidables i cultivaven valors fonamentals per al seu desenvolupament personal i social.

Enllaç fotos de les colònies