Sortida de secundària al museu de la ciència de Barcelona

El passat dijous dia 16 de desembre, l’alumnat de secundària vam poder gaudir d’una sortida molt enriquidora i lúdica al museu de la ciència de Barcelona, al Cosmocaixa. Allà vam poder gaudir de l’experimentació i observació d’un munt de conceptes treballats a l’aula i d’altres de nous, tot seguint un recorregut per la sala de l’univers, el micrarium, el bosc inundat, el mur geològic o la zona prehistòrica. A més a més, vam poder aprendre sobre Nikola Tesla, el geni de l’electricitat moderna. Una visita guiada molt complerta i interessant sobre el considerat geni de la ciència i tecnologia més important de la història.
Seguidament, vam poder aprofitar d’una estona lliure al parc del fòrum on vam gaudir del solet i dels companys i companyes. Un dia complert per tancar el primer trimestre de la millor manera possible.
Aquesta sortida va néixer fruit d’un dels projectes que hem iniciat aquest curs a secundària, el projecte STEAM, aquell que permet potenciar les ciències i la tecnologia entre l’alumnat, tot portant a terme activitats pràctiques que permeten resoldre un problema real de la nostra societat.

Àlbum fotogràfic de la sortida