Sant Jordi 2018

Amb el començament del 3r trimestre, l’escola es va preparar per a la celebració de la Diada de Sant Jordi. Entre tots els alumnes van decorar l’escola amb un toc ben primaveral.
La setmana anterior a Sant Jordi, totes les classes van preparar unes auques sobre “La llegenda de Sant Jordi”. El dia de Sant Jordi per la tarda, es van repartir diferents premis: L’auca més original, més pintada, més romàntica,…
Pel mati de Sant Jordi es van fer diferents tallers: de lectura, de confecció de roses, de dracs i d’altres elements de la llegenda.
Tots i totes les alumnes d’escola han pogut passar per fer-se unes fotografies molt divertides sobre unes figures de fusta de la llegenda que ens havien preparat uns pares.
I per la tarda… un gran joc cooperatiu de “construcció de paraules”. Cada alumne tenia penjada una lletra i s’havien d’ajuntar per formar diferents paraules.

Àlbum fotogràfic de l’activitat