Rodajoc P5 2018

Els i les alumnes de P5 hem participat al Rodajoc de la Vall d’Aro, junt amb les escoles Fanals i Els Estanys de Platja d’Aro, Pedralta de Santa Cristina d’Aro i Vall d’Aro de Castell d’Aro.
Aquest any es va celebrar al Parc Can Nitus de Castell d’Aro. Allà vam poder jugar a 10 jocs diferents: Estirar la corda, Petanca, circuit, cadena de bombers, stop tortuga, 4 cantos i cadires, bitlles, caus i conills i  Aranya 3D. També vam poder gaudir d’un bon esmorzar de pa amb xocolata i per últim vam jugar al joc del paracaigudes.
Ens ho vam passar molt bé!!!

Àlbum de fotos de l’activitat