Projecte L’ESCOLA A CASA

Des del Consell Comarcal del Baix Empordà es presenta el projecte DE L’ESCOLA A CASA, DIVULGACIÓ I SENSIBILITZACIÓ DEL CONSUM DE PEIX A LES FAMÍLIES DEL BAIX EMPORDÀ.
Les xerrades de nutrició i els showcookings tenen per objectiu apropar el consum de peix a les famílies de la comarca.
Són activitats que s’han programat a diferents espais del Baix Empordà per facilitar a les mares i als pares que hi puguin assistir.
Les activitats són gratuïtes, però hi ha places limitades. Per aquest motiu cal inscripció prèvia i esperar la nostra confirmació per correu electrònic.
Aquesta informació també s’ha publicat al web del Consell Comarcal i n’hem fet difusió a través d’SMS a les famílies que han sol·licitat el servei de menjador per a aquest curs 2022- 2023: https://www.baixemporda.cat/ca/carta-de-serveis/ensenyament/projectes-temps-de-migdia-del-consell-comarcal/el-peix-a-l-escola-de-l-escola-a-casa/ .
Us animem a participar-hi i no dubteu en contactar amb nosaltres per a més informació sobre projecte.

Motes gràcies.

Salutacions