Projecte “El mar i el poble”

El projecte “El mar i el poble” té com a objectiu fer conèixer a l’alumnat el nostre entorn més immediat, el nostre poble i en especial el nostre mar.
A partir de preguntes, d’activitats d’impacte, de reptes, de consultes, de xerrades de pescadors professionals, de tallers al Museu de la Pesca i de visites a les peixateries del Mercat Municipal de Palamós, els nens i nenes han pogut endinsar-se i aprofundir en el coneixement del mar i els oceans, apropar-se a la realitat pesquera local. Han entès la necessitat de caminar cap a la sostenibilitat i la preservació de la vida dels oceans i, d’aquesta manera, tenir molt presents els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).
Al final de tot el procés d’aquest projecte, els alumnes han compartit amb els companys i familiars els seus aprenentatges: maquetes, murals, presentacions en anglès, receptes marineres, classificació dels peixos,… tot un ventall de produccions amb les que han demostrat els seus amplis coneixements i que a continuació volem compartir amb tots vosaltres.
Enllaç al site del projecte