Programa escolar de consum de fruita i hortalisses 2021-22

L’Institut Escola Vila-romà aquest any torna a participar al Programa de consum de fruita a les escoles.
Novament, aquest curs, el DARP realitzarà la distribució de fruita del Programa Escolar de consum de Fruita i Hortalisses 2021-2022 mitjançant l’Associació Empresarial de Fruita de Catalunya (AFRUCAT).
És important que les famílies coneguin l’existència del Programa, la importància de menjar fruites i hortalisses i l’esforç que el sector agrari productor està fent per donar suport a aquest Programa i promoure entre els nens i nenes hàbits de consum saludable.
Els objectius són:
  • Oferir fruita gratuïta en els esmorzars i berenars dins del centre escolar.
  • Informar sobre els beneficis de pujar el consum de fruites i verdures, i sobre la seva diversitat, trets, producció, estacionalitat, etc.
  • Proposar el consum de fruites com una alternativa excel·lent al consum d’altres aliments amb menys qualitat nutricional.
Al web del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació hi trobareu informació, activitats i, fins i tot, jocs creats per donar suport al Programa.
El calendari de fruites per aquest curs escolar serà el següent:

Gener 2022. Mandarina, Pera , Poma

Febrer 2022. Taronja, Plàtan

Març 2022. Taronja, Pera

Abril 2022. Plàtan , Pera

Maig 2022. Tomàquet Cherry, Albercoc , Poma

Juny 2022. Nectarina, Préssec, Cirera

Hi pot haver canvis de fruita entre els mesos del trimestre, sempre amb la finalitat d’aportar la màxima qualitat en les fruites que es reparteixen cada mes.