P5 participa al Rodajoc de la Vall d’Aro

Els i les alumnes de P5 vam participar al RODAJOC que es va celebrar el passat dimecres 24 de maig a la Zona Esportiva de Santa Cristina d’Aro
En aquesta jornada lúdica vam gaudir de diferents jocs: bitlles, estirar la corda, petanca, 4 cantonades/joc de les cadires, cadena de bombers, circuit, caus i conills, stop tortuga, la bomba i sacs cooperatius.
També vam fer un bon esmorzar de pa amb xocolata i fruita.
Abans d’acomiadar-nos dels nostres amics, vam realitzar un últim joc amb paracaigudes.
Tots aquests moments ho vam compartir amb les escoles Fanals i Els Estanys de Platja d’Aro, Vall d’Aro de Castell d’Aro, i Pedralta de Santa Cristina d’Aro.
Ens ho vam passar molt bé!!!
Àlbum fotogràfic de l’activitat
Vídeo de l’activitat