P3 Sortida a la granja “Mas Rumbau”

Durant aquest tercer trimestre a I3 ens hem endinsat en un nou projecte “La granja”. L’ objectiu principal és la descoberta del medi rural. Utilitzant diferents recursos, activitats, manualitats, vídeos hem après les característiques bàsiques dels animals que viuen a la granja, com són, com neixen, què mengen i els productes d’alimentació. Com a producte final del projecte hem anat a Mas Rumbau, una granja on els alumnes han pogut gaudir, observar i viure experiències directes amb els animals a través dels sentits, tocar, escoltar, veure, olorar… Hem pogut dinar junts, jugar i participar en una gimcana que ens ha portat a descobrir un Dolmen al bosc. Ha estat una sortida enriquidora perquè hem après molt, plena de sorpreses i emocions.
Àlbum fotogràfic de la sortida