Màgica visita del Patge Reial

Avui volem compartir amb tots vosaltres l’emoció i la màgia que ha arribat al nostre centre amb la visita tan esperada del Carter Reial. El nostre patge, fidel de Ses Majestats, ha vingut portant un missatge de pau, alegria i esperança.
Els més petits de l’escola, els nens i les nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial, li han donat la benvinguda amb somriures radiants i ulls plens d’il·lusió.
El Patge ha escoltat amb atenció les paraules dolces i els somriures innocents dels nostres petits grans artistes.
Aquesta època festiva ens inspira i ens recorda a tots la importància de compartir moments especials amb els nostres éssers estimats.

Enllaç fotos de la visita