La Castanyada

Mantenim les tradicions catalanes i ara a la tardor no pot faltar l’esperada Castanyada a l’Institut Escola Vila-romà.
Quin goig poder veure un any més com tothom s’entrega per preparar una gran festa. Els nens i nenes entren a l’escola ben vestits de castanyers i castanyeres: mocadors de farcell, camises de quadres, faldilles, barretines i bastons. Els més petits surten al pati a rebre la Senyora Castanyera que aquest any ha participat ballant les danses que portem assajant fa setmanes. La música i les cançons no hi poden faltar; mentre se sent la flaire de castanyes torrades que les famílies s’afanyen a tenir a punt. Moltes gràcies AFA, per la vostra participació. Finalment les podem tastar! Mmmmm, que bones! Els nois i noies d’ESO reparteixen i ajuden a pelar les castanyes als infants, entre tots hem pogut gaudir d’una tarda fantàstica. Molt bona Castanyada!!!
Enllaç fotos de la festa