I5 Rodajoc Vall d’Aro

Els alumnes de I5 hem participat al Rodajoc de la Vall d’Aro. Ha estat un matí molt divertit compartint jocs cooperatius, tradicionals,… amb els nostres amics de les escoles Pedralta de Santa Cristina, Vall d’Aro de Castell d’Aro, Els Estanys i Fanals de Platja d’Aro.
Primer hem fet una activitat per conèixer els nostres companys i companyes. Després hem jugat a estirar la corda, cadena de bombers, la petanca, caus i conills, aranya 3D, passar el cèrcol, 4 cantons, pedra-paper-tisores i stop-tortugues.
Finalment hem recuperat forces amb un bon dinar i hem continuat jugant al Parc de Can Nitus de Castell d’Aro abans de tornar cap al Vila-romà.
Enllaç fotos del rodajoc