Graduacions curs 2022-2023 Cursos I5 i 6è

El passat dimarts 20 de juny vam gaudir de les cerimònies de graduació d’I5 i de 6è, on els i les nostres alumnes van tancar una etapa escolar amb una celebració festiva i plena de vida i emocions a flor de pell.
Els alumnes de I-5, ens han representat un teatre del conte “El peix Irisat” i ens han fet uns fantàstics balls amb l’ajuda de la coreògrafa Laia Sala.
Amb els alumnes de 6è, hem visionat 2 vídeos. Un amb missatges de tots els mestres que han gaudit fent classe amb ells i un segon i molt emotiu amb fotos del seu pas des d’I3 fins a l’actualitat.
El dimecres 21 va seguir la festa amb la repetició dels balls i l’entrega de birrets i d’1 present de part dels alumnes de 2n, com a fillols de lectura, als alumnes de 6è.
Han estat uns actes molt emocionants i divertits.
Ha estat un plaer poder-los acompanyar tots aquests anys i veure’ls créixer tant ràpidament.
Els desitgem un bon i merescut estiu i molta sort en la nova etapa.
Esperem seguir al vostre costat durant molt de temps!
Festa graduació I5
Festa graduació 6è