FESTIVAL D’HIVERN: CAP D’ANY AL VILA-ROMÀ

Aquest any sí! Per fi hem pogut gaudir del tradicional Festival d’Hivern del Vila-romà. Tanmateix, ha estat un festival diferent, amb moltes novetats i amb la participació de totes i tots els alumnes del centre, des dels més petitons de tres anys fins als de 3r d’ESO.
Han estat setmanes de preparació, de confecció de complements, d’assajos, de nervis i de barreja d’emocions; però l’últim dia del 1r trimestre escolar va arribar i amb ell el canvi d’estació i dues representacions de totes les actuacions del Festival al Pavelló Municipal.
Cançons, danses i balls de diferents estils, esquetxos teatrals, fins i tot van sonar les dotze campanades! Tot això amenitzat amb el sorteig d’unes fantàstiques paneres.
Agraïm molt la col·laboració de l’AFA i l’assistència de les famílies que van omplir les grades del pavelló, tant a la primera com a la segona representació, i que també van poder esmorzar xocolata calenta a fora la plaça on els alumnes d’ESO van instal·lar unes paradetes molt nadalenques.
Molt bones Festes de Nadal a tothom, ens retrobem al gener!
Enllaç fotos del festival