Festival d’hivern 2023

El Festival d’Hivern de l’Institut-Escola Vila-romà va ser una experiència musical excepcional, oferint als assistents un viatge emocionant a través de la història del Rock and Roll. Després de la benvinguda a un públic entregat, es va donar inici a un esdeveniment ple d’energia i talent, amb destacats moments de cada curs.
Els nens d’I3 van encantar amb la seva interpretació animada de “El Rock de la Formiga”, una elecció divertida del repertori infantil. Les actuacions d’I4 amb “Corren” dels Gossos i els grans d’I5 amb “Yellow Submarine” dels Beatles van demostrar la diversitat musical del festival.
Per arrodonir l’actuació d’infantil van ballar “Grease”.
La transició cap a primària va ser fluida, amb els nens de 1r oferint “Compta amb mi” de Teràpia de Shock, una cançó plena de valors d’amistat. Els alumnes de 2n van sacsejar l’escenari amb “We Will Rock You” de Queen, seguit d’un ball animat amb “Great Balls of Fire”.
Les actuacions dels cicles mitjà i superior van mantenir l’energia al màxim. Els de 3r van interpretar “Invencibles” dels Catarres, mentre que els de 4t van captivar amb “The Best” de Tina Turner i una actuació moguda de tot el cicle amb “Jailhouse Rock” d’Elvis Presley.
Els alumnes de 5è van apropar-se al final amb una balada dels Strombers, i els de 6è van tancar amb estil amb “It’s My Life” de Bon Jovi i tots junts van ballar amb energia “Rockin’ All Over the World” de Status Quo.
La participació dels mestres, ballant al ritme d’ACDC amb “Highway to Hell”, va ser un toc especial que va consolidar l’èxit del festival. Amb un tancament sincer, vam fer una gran foto de grup per acomiadar-nos amb gratitud, posant punt final a un matí inoblidable ple de música i alegria. Molt bones festes de Nadal i fins l’any que ve!
Enllaç fotos i vídeos del festival