“Espai Joan Miró” a Infantil

Aquest trimestre hem descobert la vida i obra de l’artista Joan Miró, plantejant diferents propostes relacionades amb l’artista, mitjançant diverses activitats seguint diferents tipus d’agrupacions (racons, espai i gran grup).
Partint de la idea que tot espai és educador, és fonamental organitzar l’aula amb la finalitat d’oferir un ambient estimulador, creatiu i que proporcioni diverses situacions de descoberta; on els infants actuïn i siguin partícips del seu procés d’aprenentatge.
De manera que la Macarena Morales, alumna del grau de MEI de la UdG, ens planteja la creació d’un espai efímer com a una proposta metodològica innovadora, per la novetat que representa i oferint un espai ric i estètic, suficient per suggerir aprenentatges, a partir de propostes sensorials i participatives.
A més proposem aquest com un espai amb la possibilitat de transformar-se per adaptar-se a les necessitats dels alumnes i als avenços de la societat.
Àlbum fotogràfic de l’activitat