Eleccions al Consell Escolar

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director o directora, professorat, alumnes, personal d’administració i serveis, Ajuntament…
En els centres públics, la funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc.
Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.
Aquest any, hem de renovar dos membres. Tots aquells pares i mares d’alumnes del centre que estigueu interessats en presentar la vostra  candidatura, podeu demanar, a la secretaria del centre, l’imprès de sol·licitud i presentar-lo degudament complimentat amb data límit el 12 de novembre.

CALENDARI ELECCIONS CONSELL ESCOLA 2021. IE VILA-ROMÀ
2 de novembre : Publicació del cens electoral provisional a la cartellera del costat del menjador.
Del 3 a 5 de novembre: Període de presentació de reclamacions al cens (es farà mitjançant un escrit dirigit a la directora del centre).
10 de novembre: Publicació cens definitiu.
9 de novembre: Sorteig públic per a la constitució de les meses  electorals (davant consergeria).  Constitució de les meses electorals.
Del 10 al 15 de novembre: Presentació de les candidatures.
16 de novembre: Publicació dels candidats.
Del 17 al 23 de novembre: Període de la campanya electoral.
24 de novembre: Eleccions. De 8:15 a 9:30, de 15:45 a 16:30 al pati de l’entrada del centre escolar.
24 de novembre: Publicació dels resultats
9 de desembre: Constitució del nou Consell Escolar.
Us animem a participar en aquestes eleccions!