Eleccions al Consell Escolar 2023

D’acord amb la Resolució EDU/3014/2023, de 30 d’agost, per la qual s’estableix el calendari del procés per renovar els membres dels Consells Escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics, aquest mes de novembre es realitzaran les eleccions al Consell Escolar del centre.
El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar.
Aquest any, hem de renovar tres membres del sector famílies. Tots aquells pares i mares o tutors legals d’alumnes del centre que estigueu interessats en presentar la vostra candidatura, podeu demanar, a la secretaria del centre, l’imprès de sol·licitud i presentar-lo degudament complimentat amb data límit el 10 de novembre 2023.

clica per descarregar el document

CALENDARI ELECCIONS CONSELL ESCOLAR 2023. IE VILA-ROMÀ.

2 de novembre Publicació del cens electoral provisional a la cartellera del costat del menjador.
Del 2 al 6 de novembre: Període de presentació de reclamacions al cens (es farà mitjançant un escrit dirigit a la directora del centre).
13 de novembre: Publicació cens definitiu.
6 de novembre: Sorteig públic per a la constitució de les meses electorals (davant consergeria). Constitució de les meses electorals.
Del 6 al 10 de novembre: Presentació de les candidatures.
13 de novembre: Publicació dels candidats.
Del 13 al 17 de novembre: Període de la campanya electoral.
21 de novembre: Eleccions. De 15:30 a 17:00,al pati de l’entrada del centre escolar.
21 de novembre: Publicació dels resultats
13 de desembre: Constitució del nou Consell Escolar.

Des de la Direcció del centre us animem a participar en aquestes eleccions!