Dia de la No Violència i de la Pau al Vila-romà

Avui, 30 de gener, a l’IE Vila-romà hem celebrat el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau amb un munt d’activitats. Al matí, els i les alumnes de l’ESO, han llegit un manifest per la Pau amb el desig de posar fi a les guerres que existeixen en l’actualitat. Després de la lectura d’aquest manifest, els alumnes d’ESO s’han informat de la situació que s’està vivint a Ucraïna amb reportatges i l’emotiva xerrada de Kristina Vald, ciutadana ucraïnesa.
Així mateix, pel matí, els i les alumnes de segon de Cicle Inicial, han participat en una trobada a l’escola Vedruna, on totes les escoles del poble han commemorat aquesta celebració amb diferents jocs i construint el mur de la Pau.
A la tarda, els alumnes d’ESO han treballat amb els nens i nenes d’infantil i primària tot d’activitats i dinàmiques per sensibilitzar sobre la necessitat de tractar-nos amb respecte, saber parlar i escoltar i defensar els drets humans i els valors universals. Entre tots, construïm un món millor.
Enllaç al manifest
Enllaç fotos de totes les activitats