Concurs de dibuix de punts de llibre

Com cada any celebrem amb entusiasme la participació al concurs de dibuix de punts de llibre que organitza la Biblioteca Lluís Barceló i Bou de Palamós. Aquest any ha tingut com a protagonista la prolífica escriptora Enid Blyton i els alumnes de totes les escoles del municipi han estat uns grans artistes. Volem fer un especial esment a tots els finalistes de l’Institut Escola Vila-romà, que de la primera categoria són: Anaïs, Eiden, Ona, Martina, Rayan, Lleó, Alguer, Eric, Esteve, Heily i Joaquin. I de la segona categoria: Otger, Daniela C., Alan, Daniela P., Ània, Berta. Maria B., Aya i Júlia. Tanmateix, fem un reconeixement personal a la Maria que ha estat la primera finalista de la 1ª categoria. Moltes felicitats a tots i bon Sant Jordi 2022!