Certamen de lectura a l’escola

Ahir dilluns a l’escola vam celebrar un Certamen de Lectura en veu alta amb els alumnes de cicle mitjà i cicle superior. Va ser una festa de la lectura en la que alguns infants van llegir als seus companys paràgrafs dels llibres “Per un plat de macarrons” de Mercè Canela i “La Tribu dels Zippoli” de David Nel·lo.
El jurat va seleccionar als alumnes HUGO MOSCHBERGER ORTEGA i JORDI PÀMIES MUÑOZ per anar al XIV Certamen Nacional Infantil i Juvenil de lectura en veu alta que se celebrarà al mes d’abril a Palafrugell .
ELS FELICITEM I ANIMEM A CONTINUAR LLEGINT !!!!

Àlbum fotogràfic de l’activitat