Catanyada 2018

La Festa de la Castanyada ja és a punt!

Els nens i nenes de l’escola Vila-romà estan preparant aquesta festa tan nostra, amb molta il·lusió. Els passadissos de l’escola s’han omplert de color i perfum de tardor, així com també els vidres i totes les aules.

A la tarda del proper dimecres 31 d’octubre rebrem la Castanyera, li ballarem unes danses tradicionals i farem unes  desfilades ben originals. Seguidament, tots podrem menjar  les castanyes que l’AMPA ens ha obsequiat i pares i mares col·laboradors hauran torrat.

A partir de les 16:30 tots els familiars esteu convidats a entrar a l’escola per admirar l’exposició de tardor i  menjar castanyes al pati.

Bona Castanyada a tothom!