Carnaval salvatge a l’IE Vila-romà

Diuen que per carnaval tot s’hi val i en aquest any tan especial l’IE Vila-romà ha fet l’ANIMAL més que mai.
Els passadissos de l’escola s’han convertit en una selva verda i frondosa, plena de lianes i animals salvatges.
Els alumnes de 6è han fet de carnestoltes virtuals, enviant-nos les consignes per recordar-nos que s’acostava el carnaval.
Durant la setmana ens han fet posar uns mitjons per sobre els pantalons, pentinats divertits i complements al cap, roba ben ample del pare o de la mare…
I el Dijous Gras, seguint les distàncies de seguretat, han desfilat a ritme de batucada, micos, lleons, zebres, lloros, girafes, panteres, elefants, pandes, tigres i tribu de la selva.
Moltes gràcies a l’AFA i a la batucada Papaya jam que han fet possible un carnaval tan genial!!!!
Àlbum de fotos i vídeos del Carnaval