Carnaval 2024

El Carnaval a l’IE Vila-romà va ser una celebració plena d’alegria, creativitat i música. Des de l’inici, els alumnes de 1r i 2n d’ESO van posar el ritme amb enèrgiques batucades, gràcies al suport de l’Associació de Famílies del Centre (AFA) i Papaya Jam.
La festa va començar amb una contagiosa batucada a càrrec dels alumnes d’ESO. Posteriorment, va donar inici el desfilat de disfresses i màscares per nivells, acompanyat d’una selecció musical temàtica. Des de Educació Infantil fins al cicle superior, cada nivell va mostrar les seves creacions inspirades en les diferents disciplines artístiques, com pintura, música, fotografia, dansa i cinema.
També vam tenir l’honor de rebre amb entusiasme al Rei i la Reina del Carnaval i el seu seguici. La festa va culminar amb un animat ball conjunt juntament amb les seves majestats, marcant així el final d’una jornada plena de color i diversió.
El tema triat per als disfresses va reflectir la creativitat i la importància de les arts a la nostra societat, proporcionant una oportunitat perquè els alumnes expressessin la seva imaginació i coneixement en un ambient festiu i educatiu. Sens dubte, el Carnaval al nostre centre educatiu va ser un esdeveniment memorable que va promoure el companyerisme, la creativitat i l’esperit festiu entre tota la comunitat educativa.
Enllaç fotos del Carnaval 2024