Carnaval 2020

Aquest curs hem tornat a celebrar el Carnaval, amb el circ com a temàtica central!!!

Tot va començar amb la lectura del pregó a càrrec del Rei i la Reina del Carnaval de Palamós!! Com no podria ser d’altra manera, hem anat seguint les consignes, supervisades pels ajudants del rei Carnestoltes, els alumnes de sisè!! Dilluns tots amb barrets, dimarts amb un nas de pallasso, dimecres amb perruca i dijous al matí amb tots aquests 3 complements posats.

Dijous al matí, els i les alumnes de Cicle Mitjà hem participat a la Rua infantil de Palamós, lluint les disfresses que prèviament vam fer a la Nau de 50 metres

Al llarg de la setmana a cada classe  hem preparat les nostres disfresses de pallassos, de malabaristes, de mags  i de mims. Ens han quedat quedat xulíssimes. Dijous a la tarda les hem ensenyat fent una desfilada genial, acompanyats de la súper carrossa dels Kins20!! Gràcies a tots per ajudar-nos a fer aquesta festa tan especial!!

Video de la desfilada i festa amb els Kins20 dijous gras

Àlbum fotogràfic del Carnaval 2020