6è Projecte “Turístic Challenge”

Els alumnes de 6è han participat en una sortida experiencial emmarcada en el projecte Turistic Challenge, projecte en el qual participen conjuntament amb les altres escoles de Palamós.
En aquesta sortida, repartida en dues fases, primer a la platja de Castell i després a la de la Fosca, cada equip del projecte disposava d’una tauleta. Amb aquest dispositiu han fet una gimcana per la platja de Castell i el poblat ibèric a través de diferents reptes (preguntes, trencaclosques, jocs, gravació de vídeos, …). A la segona gimcana a través dels reptes han descobert el patrimoni natural i cultural de la zona de la Fosca i el Castell de Sant Esteve.
Ha estat una experiència molt enriquidora on mitjançant l’aplicació de les TIC han pogut gaudir i aprendre el seu entorn més immediat.
Àlbum fotogràfic de l’activitat