4t Cantata “La Clika”

Cantata La Clika, al Teatre Mundial de La Bisbal d’Empordà amb l’actuació dels nens i nenes, de diferents edats i centres educatius, que han preparat el repertori durant tot el curs escolar.
Aquest passat dimecres 11 de maig, ens hem reunit al Teatre Mundial de la Bisbal d’Empordà amb diferents escoles de la comarca i de la província per cantar tots plegats les 11 cançons de la cantata La Clika, projecte sociomusical impulsat per les Cases de la Música amb la coparticipació de la Generalitat de Catalunya, Diputacions, Ajuntaments i empreses culturals catalanes.
Els i les alumnes de 4t han pujat a l’escenari per interpretar dues cançons de la cantata. La primera ha estat Jove i alegre. Aquesta ens parla de la Mel qui acaba d’arribar d’Irlanda i no coneix el nostre idioma. Al principi té dificultats per entendre el que li demanen i per fer amics però amb el seu positivisme les coses milloren i comença a sentir-se més feliç. La segona es diu Jo vull jugar en la qual en Massin reivindica les ganes que tenen els nens i les nenes de jugar. Perquè jugant, també aprenem. Perquè jugar és imprescindible per aprendre i créixer.
Per acabar, volem felicitar a tots els alumnes de 4t per l’esforç i dedicació per preparar les cançons de La Clika. L’actuació ha sigut tot un èxit, ho han fet genial i han deixat el llistó molt alt. Moltes felicitats!

Àlbum de fotos de la cantata