3r Museu de la pesca i entorn proper

Aquest passat divendres els alumnes de 3r van fer la sortida de tardor per l’entorn proper.
Van començar amb la visita al Museu de la Pesca on van conèixer la importància que té la pesca a la vila i l’evolució que ha anat tenint al llarg dels anys.
Un cop acabada la visita, es van anar desplaçant a peu cap a diversos racons importants de Palamós, que després els van saber situar en un plànol.
Van poder gaudir una bona estona d’una de les cales més boniques com és la Cala de Morro del Vedell on van dinar ben a redós de la tramuntana. I ben dinat van seguir amb el recorregut de tornada cap a l’escola.
S’ha de dir que va ser un dia molt ben aprofitat!

Àlbum fotogràfic de la sortida