3r ESO. Optativa arts escèniques. “Sarau”

El 23 de maig els alumnes de l’optativa d’arts escèniques de 3er d’ESO, van participar a la Mostra de Teatre Juvenil de Palamós i van representar l’obra ‘Sarau’ de creació pròpia, al teatre La Gorga.
És la primera vegada que els alumnes de secundària participen a la Mostra i l’experiència va ser tot un èxit. Malgrat els nervis d’última hora, van poder gaudir de la representació i el públic va acompanyar en tot moment amb molta calidesa. Vam comptar amb la presència del fotògraf Lluís Català Jalón que ens ha cedit unes precioses fotografies dignes d’un espectacle professional.
A l’obra els alumnes van treballar el gènere de la comèdia d’embolics, on una àvia i una néta s’intercanvien els papers i es produeixen moments hilarants en que la néta renya l’àvia perquè es comporta com si fos una adolescent, tot fent una reflexió sobre on són els límits de l’edat i quin és el paper que li toca a la dona a la nostra societat.

Enllaç fotos de l’obra